SEA Marketing

Je hebt een (mooie) website, vol met producten, diensten en relevante referentie cases waar je trots op mag zijn. Een goede basis, maar in de digitale wereld van vandaag is het niet genoeg om alleen een geweldige website te hebben; je moet ervoor zorgen dat potentiële klanten deze kunnen vinden. Dit is waar SEA (Search Engine Advertising) marketing een sleutelrol kan spelen. SEA kan je helpen om (potentiële) klanten direct naar jouw digitale deur te leiden. Maar hoe zet je dit effectief in?

Bij Webleads gebruiken we SEA om jouw zichtbaarheid in - en resultaat uit zoekmachines te vergroten. Wij richten ons op het creëren van doelgerichte en aantrekkelijke advertenties die precies aansluiten bij wat jouw potentiële klanten zoeken. Dit doen we met een combinatie van strategie, slim inzetten van zoekwoorden en creatie van advertenties die aanspreken bij jouw doelgroep. We zijn resultaatgericht: we volgen nauwgezet de prestaties van je campagnes en passen waar nodig aan voor het beste resultaat. Transparantie staat bij ons hoog in het vaandel; je blijft altijd op de hoogte van de gevoerde strategie en resultaten. Zullen we samen jouw SEA marketing inzet tot een succes maken?

KennismakenKennismakenVoorbeelden bekijkenVoorbeelden bekijken
Expertise
SEA
Onze sea expert(s)

Online marketeer

Lindy Oosterhoff

Online marketeer

Jarno van Luttikhuizen
0 +
SEA account in beheer
0
Gecertificeerde experts
0+ jaar
Ervaring

Hoe we SEA marketing succesvol inzetten?

  • Plan op maat - Geen doel of doelgroep is hetzelfde. We passen bewezen theorieën en strategieën toe en stemmen die af op jouw doel en doelgroep. Heb je een website of shop? B2B of B2C? Landelijk of lokaal? We nemen dit en nog vele andere factoren mee als we samen de beste strategie passend bij jouw doelstelling vaststellen.
  • Datagedreven & resultaatgericht - Een bewezen aanpak die al werkt bij onze klanten. Je krijgt maandelijks een rapportage en uiteraard een dashboard met realtime inzichten.
  • Innovatief - We leren, ontwikkelen en experimenteren doorlopend. En de opgedane kennis zetten we in om jouw SEA campagnes te optimaliseren. Je krijgt toegang tot bèta's en als bureau hebben we kortere lijnen met Google & Microsoft.
  • Specialistische kennis van de kanalen (best practices, targetingopties, tracking, tooling).

Dit doen we met succes

We hebben een heleboel leuke klanten en opdrachten en we vertellen daar graag over. Maar nog liever laten we de voorbeelden en resultaten voorzichzelf spreken. Bekijk hier een selectie van ons werk.

Online impact en zichtbaarheid: de succesvolle mix van kanalen voor BAUHAUS

Online marketing,Design,Social media marketing,SEA

Met een succesvolle, onderbouwde strategie heeft Brother mooie stappen gezet op het gebied van online presence

Online marketing,Social media marketing,SEA

Ruim 10% lagere kosten per nieuwe bezoeker bij Mijndomein

Online marketing,SEA,Design,Social media marketing

Wat onze klanten van ons vinden

Ik ben zeer tevreden over Webleads! Hun team heeft geholpen met effectieve online marketing en resultaten waren snel zichtbaar. Sterke aanbeveling!HenkEigenaar
Webleads is een competente duizendpoot en voor BAUHAUS de one-stop oplossing voor onze online marketingactiviteiten.Anne van BreukelenOnline Marketing Manager
We hebben met een succesvolle, onderbouwde strategie mooie stappen gezet op het gebied van onze online presence. We zijn dus erg tevreden met Webleads en werken nu doorlopend aan meer resultaten op dit gebied.Krista Wiggers

Veelgestelde vragen over SEA Marketing

Op welke en op hoeveel zoekwoorden moet ik adverteren?
Dat verschilt per situatie. Heb je een shop of een site? Heb je veel veschillende diensten of producten (of juist niet)? De inzet op welke zoektermen je inzet is cruciaal voor het succes van je campagne. We doen altijd een zoekwoordenonderzoek om de zoekvolumes te achterhalen van de termen waarop je zou kunnen inzetten. Welke zijn populair, sluiten ze aan bij jouw doel en doelgroep?. Vervolgens kun je een strategie bepalen waarbij je kunt inzetten op enkele termen of juist op een hele mix van termen. Eigenlijk is het altijd een advies op maat. Stelregel vanuit Google Ads. Groepeer zoektermen (max. 35) rondom hezelfde thema's in advertentiegroepen. Je advertententies uit die groep vertonen dan een logische overlap met de gebruikte zoekwoorden. Hoe hoger de relevantie, des te beter het resultaat.
Kom je er niet uit?
Neem contact op met onze SEA marketing specialist!

Dinant Lagerweij

Online marketeer
ContactContact